Tjedan čitanja u drugom razredu
1. dan:
Razredni projekt 2. a razreda „Tjedan čitanja“ započeo je čitanjem priče na satu Engleskog jezika. Učiteljica Martina Dudjak obradila je priču „The ugly duckling“ na zanimljiv i kreativan način. Sat je započeo motivacijskom igrom u kojoj su učenici naučili nove riječi i proširili postojeći rječnik. U interaktivnoj su igri spajali sličice te zvučni zapis i odgovarajuću riječ. Nakon toga, gledali su video zapis u kojemu se isprepliću dijelovi igranog i animiranog filma. Uz pomoć učiteljice učenici su također priču čitali, preveli i prepričali. Uslijedila je interaktivna igra u kojoj su učenici složili redoslijed događaja u priči. Svaku aktivnost popratili su i utvrdili rješavanjem zadataka na nastavnom listiću. Na kraju su izricali svoja mišljenja o priči i razgovarali o snažnoj poruci koju ova priča šalje.
Tekst: Marina Bulat, učiteljica
2. dan:
Knjižnčarka Alena Gladović obogatila je sat Hrvatskog jezika čitajući učenicima priču „Obiteljska sreća“ Marice Milčec iz knjige „Svaka je mrvica važna: 120 priča za djecu.“ Na početku sata učenici i knjižničarka su se ugodno smjestili u kutić za čitanje te uz umirujuću glazbu započeli čitanje i slušanje priče. Za vrijeme interpretacije priče učenici su slobodno izgovarali svoje mišljenje i pokazali zavidne vještine razumijevanja pročitanog. Sljedeća aktivnost potaknula ih je da se prisjete nečega što ih rastužuje i nečega što ih čini sretnima. Zaključili su da svaki čovjek sreću ponekad traži na pogrešnim mjestima i na pogrešan način te su izradili plakat na koji su napisali poruke svakome tko traži sreću.
3. dan:
„ Pastirova frula“ i „Starica koja je čekala Boga“ kratke su priče Brune Ferrera koje je na satu Vjeronauka, vjeroučitelj Marjan Ostrogonac čitao učenicima te ih tako potaknuo na duboko razmišljanje o Došašću i iščekivanju Božića u svakom od nas. Učenici su bili oduševljeni pričama te su iznosili zaključke o porukama koje nam priče poručuju. U kreativnom djelu sata, rezali su i bojili bojanku koja prikazuje njihovu radost kojom čekaju rođenje malog Isusa. Sat je završio pjevanjem adventskih pjesama.
4. dan
Koliko je obitelj važna i što sve donosi dolazak novog člana obitelji u nju samu, učenici su poslušali u priči „Zauvijek“ J.B. Baroniana i N. Kerma. Priču im je čitala učiteljica u produženom boravku, Božica Simonović te ih upoznala s malim polarnim medvjedićem Polom koji se osjećao odbačenim jer su se roditelji pripremali za dolazak novog člana obitelji. Tu su se našli i njegovi prijatelji koji su ga utješili, a na kraju mu je i mama odagnala svaki strah objašnjavajući da ga nikad neće prestati voljeti. Nakon priče učenici su imali kreativan rad te su po skupinama slagali slagaricu koja im je otkrila o kojem se liku iz priče radi te su proširili svoj rječnik i znanje o osobinama likova.
5. dan
Tjedan čitanja završio je pričom koja je 2. razred uvela u novi projekt. Učiteljica Marina Bulat učenicima je pročitala priču Dobrodošli u Virtograd. Priča je interaktivna i slušajući je učenici su uvedeni u novi zamišljeni svijet Virtograd. Tamo su upoznali dobre i loše likove i u mašti putovali vlakom u najljepši grad na svijetu. Na kraju sata, učenici su prema interesima radili kreativne zadatke. Nekolicina nam je pantomimom prikazala dijelove priče i likove, jedni su crtali i slikali Virtograd, drugi izrađivali likove, grad i tlocrt grada od plastelina, dok su neki nacrtali labirint koji vodi u Virtograd.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |